iPhone 12 Pro reparaties
iPhone 12 Pro reparaties
Bestel eenvoudig een reparatie voor jouw iPhone bij Appleparts. Je vindt hier de diensten welke wij uitvoeren aan de iPhone 12 Pro. Uiteraard kun je de iPhone ook afgeven of aanmelden voor reparatie bij ons de winkel. De meeste reparaties worden dezelfde dag uitgevoerd. Staat de gewenste reparatie er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Bezoek- en verzendadres:
Dracht 123
8442BN Heerenveen
Nederland
0513 437 659 | info@appleparts.nl
Hoe werkt het bestellen van een reparatie?
Je kunt de gewenste reparatie in de winkelmand plaatsen en afrekenen. Je ontvangt een mail met alle instructies en uitleg wat je moet doen en wat je van ons kunt verwachten.Normaal gesproken werkt het zo dat jij jouw reparatie naar ons opstuurt, wij repareren het toestel en sturen deze dan weer terug. Wij streven er naar om gangbare reparaties binnen 48 uur weer retour te sturen na ontvangst van jouw device. Betreft het een onderzoek? Dan zal het wat meer tijd in beslag nemen afhankelijk van de complexiteit van de klacht.
Welke kwaliteit mag ik verwachten?
Laten we voorop stellen dat Appleparts enkel producten van hoge kwaliteit verkoopt. Dit valt ook terug te zien in het onderdelen assortiment wat grotendeels originele onderdelen betreft. Naast originele producten worden ook producten, met name accu's, aangeboden welke over een premium kwaliteit beschikken. Hierbij zijn de onderdelen gemaakt van hoogwaardige componenten waardoor de kwaliteit identiek is aan de originele producten. Naast de kwalitatief goede onderdelen hebben onze reparateurs veel ervaring en kennis waardoor altijd een goede reparatie uitgevoerd wordt.
Wordt elke reparatie voorzien van garantie?
Bijna alle reparaties worden voorzien van garantie! Hierbij is het zo dat alle iPhone reparaties voorzien worden van 3 maanden garantie net zoals Apple dit doet. MacBooks, iMacs en iPads hebben een langere termijn van minimaal 6 maanden garantie. Op sommige diensten kunnen wij natuurlijk moeilijk garantie bieden, zoals bijvoorbeeld softwareherstellen of het plaatsen van een screenprotector. Zoals je zelf ook wel zult begrijpen worden deze diensten gegarandeerd goed uitgevoerd en de levensduur hiervan hangt volledig af van het gebruik van de klant.
Scherm, batterij en camera meldingen bij vervanging
Bij een aantal iPhones, XS en hoger, wordt er een push-up melding getoond na vervanging van het scherm, de accu of camera. Bij scherm en camera vervangingen heeft dit uiteraard geen invloed op het functioneren van de iPhone en is het eigenlijk meer een heads-up bericht zodat de klant weet wat er vervangen is. Bij het vervangen van de accu zal de gezondheid van de batterij niet meer in de iPhone uitgelezen kunnen worden, dit kan via een iMac of MacBook wel gecontroleerd worden. Het batterijpercentage rechtsboven in het scherm zal uiteraard altijd zichtbaar blijven.
Voor meer informatie kun je natuurlijk contact met ons opnemen.
Welke iPhone heb ik?
In de instellingen van jouw iPhone kun je vinden welk model je hebt. Navigeer naar de 'Instellingen' en selecteer vervolgens 'Algemeen', hierna kun je klikken op 'Info' en zie je de modelnaam staan. Je kunt ook het serienummer of IMEI-nummer controleren via deze link: https://checkcoverage.apple.com
Bezig met laden...